piątek, 27 lutego 2015

BABY SHOWER.. ?

BABY SHOWER?
Co o tym myślicie? Organizowałyście?


To kolejny temat, który mnie przeraża.. Dlaczego? Bo dla mnie to coś, jakby "nie radzę sobie i wołam do Was o pomoc".
Otaczam się bardzo młodymi ludźmi - rówieśnikami -, więc jeżeli chodzi o prezenty, to nie mam na co liczyć, mimo, że ciągle słysze "od nas dostaniesz to, to i TO !", "co Ty się przejmujesz? przecież dostaniesz tyle prezentów!"

No właśnie.. Czy moge na to liczyć? Na prezenty. Organizować, czy nie organizować?
Co o tym myśliscie!
Wypowiedzcie się!


2 komentarze:

  1. Ja uważam, że to w Polsce sie nie przyjmie. Wejdź na mojego bloga i archiwum poszukaj tematu o baby shower. Jeśli chcesz zorganizować, to w moim poście znajdziesz kilka ciekawych pomysłow na prezent.

    www.zaraz-wracam.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. W baby shower chodzi o to by podzielić się wiadomością o dzidziusiu i milo spędzić czas. Działa to na tej samej zasadzie co urodziny czy święta. ... nie zapraszasz gości przecież dla prezentów i nie mówisz co chcesz dostać. Na pewno możesz liczyć na jakieś drobiazgi ale nie oczekiwałabym skompletowania wyprawki itp jak to w innych krajach mają w zwyczaju ; )

    OdpowiedzUsuń