piątek, 1 maja 2015

wyprawka cd..

Łóżeczko? - gotowe do pomalowania
Wózek? - wybrany, jeszcze tylko go obejrzymy i zamawiamy (na szczęście z fotelikiem)
Ciuszki? - coraz więcej
Mama? - coraz większa
Tata? - już z Nami mieszka. Chodzi do pracy. NA SZCZĘŚCIE MATURZYSTA
Dziadkowie? - nie mogą się doczekać

A ja i tak mam do zamówienia jeszcze pościel, do kupienia wanienkę, lampkę nad łóżeczko, przewijak, do dorobienia półkę do łóżeczka, kupić kosmetyki sobie i dziecku, biustonosze do karmienia, butelki, laktator PAMPERSIAKI na start.. Tak właściwie? To jestem jeszcze w proszku, ale wszystko mam zaplanowane.
Właśnie leci NAM 34 tydzień, wyglądam jak słoń i tak też się czuję. Termin na 17 czerwca, a w dniu dzisiejszym zostaje nam 46 dni do porodu.. :)
Mam tylko nadzieje, że Nasz Mały Książę nie wyskoczy wcześniej niż powinien - ani dnia wcześniej, ani dnia dłużej.
Co do wyprawki - macie jakieś "must have?", co polecacie?
Czekam na odpowiedzi w komentarzach :)


3 komentarze:

  1. To ja Ci podpowiem z doświadczenia :) Mały Książę, może wcale nie być taki mały ;) sprawdź czy gondolka na pewno będzie wystarczająca, bo niektóre wózki mają ją bardzo wąską i krótką w środku, pomimo tego, że z zewnątrz wydają się duże. Na bąbla tuż po urodzeniu na pewno starczy, ale dzieci bardzo szybko rosną!! :) My mieliśmy jedną z większych, a i tak zanim Antek zaczął siadać była praktycznie na styk.....
    Butelek nie kupowałam żadnych... Dostaliśmy dwie - jedną w paczce od położnych, drugą w "wyprawce" dla bobasa ze szpitala. Obie były super, ale A. na początku nimi gardził, zwłaszcza jedną :) Chodzi o kształt. Różnym dzieciom pasują różne. Ja bym poczekała ;) Tak samo ze smoczkami jeśli chcecie używać, też były chyba ze 3 różne ;) A tak przez pierwsze miesiące ich nie używaliśmy.
    Biustonosze - poczekaj jeszcze trochę :) Rozmiar się zmienia ;) i nie kupuj wszystkich takich samych! Wbrew pozorom są różne i jest między nimi meeeeega różnica :) A wcale nie muszą kosztować fortuny.... ;)
    Temat rzeka, można pisać i pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak duża była Twoja gondola?

      Usuń
    2. ja miałam taki http://jedo.pl/pl/#/fyn/classic/ tylko jakiś starszy model niż na stronie, ale wymiary są takie same

      Usuń