wtorek, 24 lutego 2015

to zaczynamy?


W końcu.
W końcu zebrałam się, żeby zacząć pisać bloga. To będzie taka moja mała odskocznia od codziennych problemów, zmartwień. 
Liczę na wyrozumiałość i wsparcie gdyż jest to mój pierwszy blog ;)


Jestem Marta i właśnie mija nam 24 tydzień ciąży.. :) 
Płci jeszcze nie znam, bo moje dzieciątko na USG było bardzo leniwe i nie chciało się pokazać. Podejrzewamy, że może być to chłopczyk - najprawdopodobniej będzie to Mieszko. Mieszko I :)




co do wyglądu bloga, muszę go dopracować. mam nadzieje, że sama siebie nie zawiodę :)

4 komentarze:

  1. Witam Cię w blogosferze ! Ależ mi miło, że kogoś zmotywowałam. Zapraszam do polubienia naszego FanPage. Będę śledzić i trzymać kciuki oczywiście :) Rozwijaj się!

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! Mam nadzieje, że nie polegne zbyt szybko a blog odejdzie w niepamięć.. :)

      Usuń
  2. Hej :) trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My również trzymamy kciuki.

    www.zaraz-wracam.pl

    OdpowiedzUsuń