piątek, 13 marca 2015

Czego w życiu mi brakuje..?

Czego mi brakuje? W życiu..
Prawdziwej przyjaciółki,
osoby, na którą zawsze mogę liczyć. Takiej, do której dzwonie zapłakana w środku nocy z pierdołą a ona przyjeżdża choćby, była w drugim końcu miasta (nie przesadzajmy, że Polski, bo sama nie wiem czy bym przyjechała.. z końca Polski oczywiście). Takiej, która zawsze wie czego mi trzeba, która nie porównuje i nie ocenia, a przedstawia argumenty "za" i "przeciw", od której nie usłyszę, że przesadzam, bo jako kobieta w ciąży nie chce chodzić po zadymionych pubach w centrum miasta w godzinach wieczornych (no ale zrozumieć może to tylko druga matka, bo przecież gdy się nią nie jest myśli się zupełnie inaczej.. przede wszystkim tylko za siebie).
Brakuje mi kogoś od serce, do kogo będę mogła uciec, gdy będzie mi źle i wiem, że mnie nie wyśmieje, a przyjmie z otwartymi ramionami i wysłucha.
Bardzo mi brakuje


2 komentarze:

  1. Ja miałam przyjaciółkę, która w praniu okazała się fałszywą su***. Czasem lepiej żyć bez przyjaciółek, choc nie ukrywam, że przychodzą chwilę, gdzie fajnie byłoby się wyżalić zaprzyjaźnionej duszyczce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są, są. Mam wrażenie, że mam tylko mojego Kamila i moją mamę. A cała reszta jest przeciwko mnie, lub chce tylko słyszeć te dobre rzeczy..

    OdpowiedzUsuń